Game: [HYS] Zeven Pelgrims

Game: [HYS] Zeven Pelgrims

Na dagen door de bergen te hebben gewandeld, ben je verdwaald en besluit je binnen te gaan in wat op een verlaten huis lijkt. Wist je dat dit huis wordt achtervolgd door de zeven pelgrims? Volgens de legende zou het ontmoeten van de groep ongeluk brengen.

De enige uitweg is door een van de teleports op de tweede verdieping te nemen. Vermijd alle obstakels en vind de juiste teleport die je uit het huis zet.


Stap 1: Ga naar de [HYS] Zeven Pelgrims kamer van Filomiena.

Stap 2: Sluit aan in de rij en wacht tot je aan de beurt bent.

Stap 3: Loop over de spookhuisbaan (rollers) en ga alleen door de eenrichtingspoorten als de kleurtegel groen is. Let er ondertussen op dat je niet van de rollers afrolt, want dan teleporteer je terug naar het begin. Ga in het midden van het parcours in het spookhuiskarretje zitten waar de bot niet is.

Stap 4: Haal de beide vloerhendels over en zorg ervoor dat je niet wordt ingesloten door de pelgrims.

Stap 5: Ga door één van de teleports.

In de volgende kamer zul je beloond worden met een badge, een capybara en 3x Magatama:

 +  + 3x

Geschreven door wizzie

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.