Diep in de zee!
"Al eeuwenlang hoor je ' zeemansverhaal, van raadselen diep in de zee. Een meermin wacht daar op ons allemaal in de wateren daar benee"
Ga mee op avontuur met Arïel. Begeef je diep in de zee en ontdek Atlantis, waar onder andere het koninkrijk en paleis van Koning Triton zich bevind.
Arïel is echter flink gefascineerd door de mensen, en verzamelt allerlei voorwerpen van mensen. Dit loopt goed, tot Koning Triton hier achterkomt.
Hij breekt de volledige collectie af, het is aan jouw om toch nog een 5-tal spullen te kunnen redden. Als beloning krijg je een badge van Koning Triton zijn drietand.
Ariël is intussen echter gevlucht en komt terecht bij Ursula, de zeeheks. Zij wilt maar al te graag Ariël haar stem hebben. Probeer Ariël tegen te houden, maar je zult daarvoor wel in allerlei vallen van Ursula vallen. Er is echter 1 val die je verder door het spel begeleid waardoor je met Arïel kunt vluchten zodat ze haar stem niet kwijt is.
Ariël weet dankzij jouw op tijd te ontsnappen maar heeft wel benen gekregen. Ze ontmoet Eric, het is direct liefde op het eerste zicht. Eric woont in een prachtige villa en besluit om met arïel te trouwen. Hun chef bonsieur gaat direct aan de slag voor het huwelijk, maar hij is best chaotisch en niet volledig in orde in zijn bovenkamer. Begeef je door de keuken, maar het kan wel eens lang duren voor je uit de keuken bent.
Het is uiteindelijk dan toch zover. Om een romantische grote boot geven ze elkaar het ja-woord en leven ze nog lang en gelukkig.
Je ontvangt uiteraard nog een prachtig cadeau van dit kersverse bruidspaar. Je ontvangt hier een 2e badge en een roze schildpad!
Waar wacht je nog op? Duik snel mee diep in de zee!
SPELUITLEG
Stap 1: Open de navigator en klik op publieke kamers. Klik op de kamer [Habbofever.be] De kleine zeemeermin (of klik hier)
Stap 2: Je bent nu in de begin kamer. Je ziet hier tevens gelijk de prijzen staan. Een roze schildpad en 2 badges (deze zijn te winnen terwijl je het evenement speelt). Ga door de teleporter die in deze kamer staat om te beginnen aan je avontuur.
Stap 3: Tijdens je reis naar Atlantis kom je terecht in een lastige hindernis. Ontwijk op dit veld de kwallen en begeef je zo snel mogelijk naar de volgende teleporter om door te kunnen gaan. Let op: Wanneer je door een kwal geraakt word zul je terug naar het begin van het speelveld geteleporteerd worden.
Stap 4: Je bent aangekomen in het paleis van Koning Triton. Het is echter toch nog een kleine hindernis om hem te bereiken. Begeef je over de marmeren tegels zonder de vloer te raken. Maar let op, sommige tegels zijn een fata morgana die je een vals beeld geven van hoe ze eigenlijk echt in de kamer liggen.
Stap 5: Aah, even een kamer waar je tot rust kunt komen. Ariël heeft een nieuw mensenvoorwerp gevonden en toont hem aan Jutter. Je kunt in deze kamer rustig verder zwemmen naar de volgende.
Stap 6: Om de 60 seconden gaat de poort voor de teleporter waar je uit komt open. Je kunt je dan op het speelveld begeven. Vanaf de timer begint af te tellen kun je op de 5 voorwerpen in de kamer gaan staan zodat deze naar de tegels veilig ondergebracht worden. Je hebt hiervoor 1 minuut de tijd. Maar let op, koning Triton laat enkele bewegende ankers los in het speelveld die je kunnen raken waardoor je terug opnieuw in de eerste teleporter beland en moet wachten tot het poortje weer open gaat om terug naar het spelveld te gaan. Heb je echter wel binnen de 1 minuut de 5 voorwerpen weten te verzamelen op de tegels EN word je niet geraakt door de ankers, dan gaat het gordijn voor de 2e teleporter open en kun je je begeven naar de volgende kamer!
Let hier ook alsnog op dat wanneer je naar de 2e tele loopt, niet geraakt word door een anker.
Stap 7: Ohnee, je bent terechtgekomen bij Ursula! Er staan allemaal vallen in de grot van Ursula die ervoor zorgen dat je een aantal seconden niet kunt bewegen. Echter is er 1 val die je niet vast zet, maar ervoor zorgt dat je geteleporteerd word naar de volgende teleporter. Je stem is gered!
Je ontvangt volgende badge:
Stap 8: Ariël is een mens geworden, en ze heeft gelukkig haar stem nog omdat je op tijd uit de grot van Ursula geraakt bent! Ergens op het strand ligt er een hendel verborgen die ervoor zorgt dat je door kunt gaan naar de volgende kamer!
Stap 9: Chef Bonsieur is helemaal klaar om een feestmaaltijd te bereiden voor het aankomende huwelijk van Ariël en Eric! Echter is het altijd chaos in de keuken, en dat zul ook jij geweten hebben! Laat je begeleiden door de banzai teleporters tot je de teleporter naar de volgende kamer kunt bereiken!
Stap 10: Je bent op het huwelijk! Op 2 stoelen zijn er 2 verschillende prijzen beschikbaar. Eentje geeft je een 2e badge en eentje geeft je een schildpad. Probeer gerust alle stoelen uit tot je de 2 prijzen in ontvangst genomen hebt. Bedankt voor het meespelen!
Je ontvangt volgende prijzen:
Plaats een reactie!
Dit artikel is ouder dan 2 weken, reageren is helaas niet meer mogelijk.