Bazaar Game 1 - Habaddin en de Wonderlamp
Het verhaal gaat over Habaddin die door de woestijn loopt totdat hij bij een oase terechtkomt. Bij de oase vindt hij een grot vol met gangen en doolhofen. Hij gaat naar binnen en wat vindt hij? Jawel... een wonderlamp met een geest die hem 3 wensen zal vervullen. Een van zijn wensen is om een troon te krijgen in een groot koninkrijk in de woestijn.. Mijn habbo vrienden, dit is het verhaal over hoe het Al Habbah Koninkrijk werd gecreëerd.. simpelweg door een geest uit een wonderlamp.
Stap 1: Ga naar de Habaddin en de Wonderlamp Kamer.
Stap 2: Stap door de teleport.
Stap 3: Haal de hendel over om de grot te openen.
Ga door de teleport.
Stap 4: Stap door onderstaande teleports.
Stap 5: Breng de bot naar de gele kleurtegel. Doe dit voordat de schorpioen op de rode kleurtegel is.
Stap door de teleport.
Stap 6: Hendel 1 van meubels richting de bot.
Tip: Er is elke keer maar 1 meubel de juiste. Scroll je beeld naar boven totdat je de timer en wired ziet. Hier zie je een nummer staan. Boven de bots staat ook een nummer. Hendel bij het meubel dat bij dit nummer hoort.
Stap door de teleport.
Stap 7: Haal de 5 hendels over.
Hendel daarna aan 1 van de 4 onderstaande hendels.
Ga door de teleport.
Stap 8: Breng de puzzle box naar de sterrentegel. Let op: als je wordt geraakt door een schorpioen zul je terug teleporteren naar de rij! Je hebt hiervoor 1 minuut de tijd.
Stap door de poort.
Ga op de zetel zitten.
Je zult de volgende badge ontvangen:
Plaats een reactie!
Dit artikel is ouder dan 2 weken, reageren is helaas niet meer mogelijk.