![[MCC] Aanval van het Zeemonster](https://habbofever.be/wp-content/uploads/2016/11/largepromo_zee_strand_zon_zomer-1003x380.png)
[MCC] Aanval van het Zeemonster
In de Navigator is een ‘nieuwe’ game verschenen. Echt nieuw is die niet voor ons, want wij hebben al kennis mogen maken met dit spel in augustus vorig jaar. Toen ging deze game onder de naam ‘Highscore Spel’. Gebouwd door Jenneben en toen gebruikt voor BaW.
De bedoeling van het spel is precies hetzelfde als vorige keer, alleen is het toch ietsje moeilijker gemaakt. Je moet nu namelijk nog meer punten scoren dan voorheen. Game gemist vorige keer? Geen probleem. We leggen het in dit artikel nogmaals uit.
Stap 1: Ga naar de kamer: [MCC] Aanval van het Zeemonster! van Filomiena.
Stap 2: Stap op de pijlplaat om aan te sluiten in de rij en wacht tot je aan de beurt bent.
Stap 3: De bedoeling van het spel is om zoveel mogelijk punten te scoren. Dit doe je door op de groene kleurtegels te stappen. Elke keer als je een vloerhendel overhaalt, zal er een dier het speelveld inkomen. Hierdoor wordt het spel moeilijker, want de dieren komen achter je aan, maar zul je wel meer punten ontvangen. Als je geraakt wordt door een dier ben je meteen af. Bij dit spel zijn 2 badges te verdienen. De eerste badge ontvang je bij 150 punten en de 2e badge + Jaspis Baby Pinguïn bij 250 punten. Je hebt 3 minuten de tijd om zoveel mogelijk punten te verzamelen. Je moet deze 3 minuten overleven om je prijzen te mogen ontvangen.
Meer uitleg over de punten:
0 dieren in het veld: 1 punt per groene tegel
1 dier in het veld: 2 punten per groene tegel
2 dieren in het veld: 3 punten per groene tegel
3 dieren in het veld: 5 punten per groene tegel
4 (alle) dieren in het veld: 8 punten per groene tegel
En als je een dier toevoegt aan het spel, krijg je 3 extra punten per dier (dus in totaal 12)
Badge 150 punten:
Badge 250 punten: