Heksenkring de Zwarte Maan – Game 6

Vandaag is de allerlaatste Habboween game geopend.


Stap 1: Ga naar de Heksenkring de Zwarte Maan kamer van Filomiena.

Stap 2: Ga door de teleport bij nummer 6.

Stap 3: Sluit aan in de wachtrij en wacht tot je aan de beurt bent.

Stap 4: Ga voor de heksenketel staan zodat je een toverstaf krijgt. Voor stap 4 t/m 8 heb je 50 seconden de tijd.

Stap 5: Loop naar Frank om hem te redden. Als je over een vervloekte val loopt zul je voor enkele seconden bevriezen en dus eventjes niet kunnen lopen.

Stap 6: Haal de vloerhendel over om Frank te bevrijden.

Stap 7: Begeleid Frank naar de overkant.

Stap 8: Ga op de kleurtegel staan en zorg ervoor dat Frank voor de heksenketel gaat staan.

Je zult beloond worden met onderstaande badge en 2 heksen toverdrankjes.

 + 2x

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Aanmeldstatus

Twitter